aktualne
DomůRady a NázoryReklamní trika, nad kterými zaměstnanci pouze žasnou

Reklamní trika, nad kterými zaměstnanci pouze žasnou

-

Reklamní trika různých střihů, a to jak pro ženy, tak také pro muže jsem do své firmy objednala poprvé v loni v létě, kdy jsem otevírala venkovní terasu u své restaurace a chtěla jsem, aby má obsluha byla dostatečně reprezentativní, a tak nějak sjednocená. Dámám se nápad ihned zalíbil a mužům, kterých máme v podniku po málu rovněž. Byla jsem ráda, že mí zaměstnanci nad mým nápadem žasnou a jsou z něj doslova unešení. Dagmar, tedy má nejstarší a nejvěrnější servírka se dokonce přiznala, že si s podobnou myšlenkou pohrávala již dávno, ale obávala se mi svůj tip prezentovat. Každopádně to byla obrovská škoda, jelikož se reklamní trika s potiskem stala poměrně jednoznačným symbolem naší restaurace. 

Reklamní trika jsou kvalitní a dlouho vydrží

Reklamní trika jsou poměrně dosti kvalitní a dlouho vydrží. Jejich stálost oceňuji zejména z toho důvodu, že se musí oblečení často prát a je tudíž naprosto dokonalé, že barvy na tričkách jsou stále jako nová, a to i po několika vypráních. Dámám v naší restauraci se navíc velmi líbí i jejich výjimečný střih, který je skutečně velmi povedený. I když mužské osazenstvo naší restaurace střih svých triček příliš neřeší, je evidentní, že se jim v nich pracuje velmi dobře a že jsou pro ně více než pohodlné. 

Reklamní trika jsem si mohla nakombinovat podle sebe

Reklamní trika jsem si při objednávce mohla nakombinovat zcela podle svých představ. Objednala jsem tak reklamní trika nejen pro své zaměstnance, ale také pro své zákazníky, kteří k nám chodí pravidelně například na minutky či na večeře. Máme podobných zákazníků hned několik, a tak jsem jim chtěla tímto dárkem udělat radost. Tričko je totiž velmi pohodlné a všestranné, tudíž ho může obdarovaný nosit takřka kamkoliv. Pro volnočasové aktivity jsou tato trika jako dělaná. Mimo jiné tím zvyšují povědomí o naší restauraci touto velmi nápaditou reklamou v podobě trička.

Must Read

- Reklama -PR článek